czwartek, 19 stycznia 2012

Ciekawa ksiązka

Liz Murray

"Przełamać noc"

Autobiograficzna książka o wybaczaniu i przetrwaniu.

Historia życia Liz Murray - od patologicznej rodziny, poprzez bezdomność, walkę o naukę i godne życie, o wyborach i odpowiedzialności za nie.
Aż po wygraną i znalezieniu swojego sensu w życiu. Autorka w 2009 roku skończyła Harvard.
Obecnie organizuje i prowadzi warsztaty i wykłady "inspirujące ludzi do tego, by uwierzyli w siebie i zmienili życie na lepsze."

Cytaty z książki:

"Później odkryłam, że świat jest pełen ludzi, którzy chętnie mówią innym, jak trudno dokonać tego czy owego i co to znaczy być realistą. Ale odkryłam też, że nikt, ale to absolutnie nikt nie wie naprawdę, czy coś jest możliwe, dopóki nie spróbuje tego zrobić."

"Wszystkie zmiany wokół mnie dokonały się dlatego, że skupiłam się na tych kilku obszarach w życiu, gdzie rzeczywiście miałam możliwość coś zmienić i że pogodziłam się z tym, iż mnóstwo innych rzeczy zmienić nie potrafię. "

Bardzo ciekawa książka. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz