poniedziałek, 7 stycznia 2013

Postanowienia noworoczne

Zastanawiałam się nad swoimi postanowieniami noworocznymi. Siedziałam i dumałam nad tym, co jest najważniejsze dla mnie w tym roku, czego brakowało w poprzednim, a czego było aż nadmiar, co mogę zmieniać na lepsze i jakie wyzwania sobie postawić. I tak wyłoniły się moje 3 postanowienia noworoczne:

  • SCHUDNĄĆ czyli wrócić wizualnie do formy z czasów przed urodzeniem 3 dzieci ;) Wielkie Wyzwanie.
  • WYGOSPODAROWAĆ DUŻO CZASU WOLNEGO WYŁĄCZNIE DLA RODZINY, a to będzie wiązać się z niesamowitą zmianą całego systemu mojego działania zawodowego. Kolejne Wielkie Wyzwanie.
  • ZROBIĆ COŚ WYJĄTKOWEGO NA DUŻĄ SKALĘ. I z tego postanowienia zrodziła się "Akcja 365". Wyjątkowo Wielkie Wyzwanie ;)
 Więcej na tej stronie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz